lördag 3 september 2016

Aloe Propolis Creme - innehåller palmolja/sojaolja och gör torr hud mjuk och smidig och skyddar mot fria radikaler


Jag har engagerat mig i att sälja Aloe Vera-produkter. Under tiden som jag gör detta använder jag såklart produkterna själv. Anledningen till att jag kom över dessa produkter och denna möjlighet var att jag går till en komplementärbehandling där jag behandlar mina allergier. Jag är därtill överkänslig mot en massa saker.

En av sakerna jag är överkänslig mot/allergisk mot är majs. När jag använder aloe propolis-krämen hjälper den delvis, men i innehållet finns även ingredienser som inte är propolis. Detta ska jag undersöka närmare nu.

Här är två av ingredienserna:

Aloe Barbadensis Leaf Juice - Aloe Vera

Glyceryl Stearate - Naturlig fettsyra. Kommer från palm eller soja och finns även naturligt i kroppen. Det får huden att skina och gör den mjuk och smidig. Den tränger lätt igenom huden och minskar på vattenförluster i huden genom att forma en barriär på hudens yta. Den skyddar huden mot fria radikaler. Glyceryl Stearate stabiliserar produkten, gör den resistent mot kyla.

Är du intresserad av att köpa Aloe Propolis Creme? Gå in på foreverliving.com och gör en beställning redan idag. Fungerar inte länken? Kontakta mig på p_simonsson20@hotmail.com
Vill du beställa genom mig som återförsäljare, kontakta mig på mail eller kommentera nedan.

Vill du läsa mer om kost och hälsa?

Här är tre förslag:

Zink och magnesium på kvällen
Glutenfri godis och snack
Personlig utveckling är att öka sitt medvetande