lördag 2 juli 2016

Vad ska jag ge i Eid present?

Flavon ger dig energi igen

Jag har lite ångest över vad jag ska ge i Eid-present. I alla fall till mina barn. Men till män och kvinnor som vill ha energi igen, passar den här presenten:

Flavon, den nya superfoodsen som jag har börjat att sälja. Jag är en av sex stycken i Sverige som säljer dessa superfoods.

De heter Flavon och är flavonoider som ger energi och mättar.

Jag har precis fått hem första lasset och resan har precis börjat för mig. Men för fyra av de andra som hållt på i över sex månader lyser i ansiktet och i deras närhet får man energi. Man påverkas av de som äter Flavon, till det positiva.

Om man var trött, blir man pigg.

Vill du veta mer?

Kontakta mig på p_simonsson20@hotmail.com eller via facebook: https://www.facebook.com/pernilla.k.hammar

Du kan också skriva i kommentarsfältet nedan så kontaktar jag dig.

Vill du beställa direkt? Gå till flavon.se och använd mitt sponsor'id M-436520 för bästa service. Där kan du också se en video om företaget som ligger bakom produkten.