måndag 9 maj 2016

Bioresonansterapi botar allergier



Jag har precis kommit över en "ny" metod att "bota" allergier med. Det handlar om att man med hjärnvågor/frekvenser kan bota en allergi så att man inte längre har en immunitet mot det.

Låter som något jag skulle behöva.

Du kan hitta en länk till ett företag här: Bioresonansterapi

Bioresonansterapi handlar om att harmonisera kroppens signaler. Kroppens signaler utgår alltid ifrån ens tankar som sedan manifesteras fysiskt. Om dessa inte är i linje med ens själ, dvs man har negativa tankar och tankar som handlar om rädsla, oro och ilska, disharmoniseras kroppens signaler.

Företag som ägnar sig åt detta använder de ämnen man har en reaktion mot t ex gluten och mjölk och skapar terapeutiska frekvensmönster som patienten exponeras för. Processen upprepas i varje efterföljande behandling tills patienten accepterar ämnet.

Det låter mycket spännande och jag ska överväga att gå dit, men först vill jag genomföra Andreas Moritz leverreningsprogram för att stärka min lever.

Läs mer om hans program här, Andreas Moritz leverrening