torsdag 4 juni 2015

Ny vikt, nytt utseende, ny look, nya kläder

Efter att jag gått över till mer raw food-baserad föda, har jag tappat mycket i vikt. Därför vill jag nu införskaffa mig en ny garderob.

Men ingenting av det jag hittar är riktigt min stil. Det ska vara modernt, svenskt, businessanpassat, muslimskt och konservativt.

Jag går till Alibaba.com och får flera förslag, men ingenting är min stil. Jilbaben är alldeles för fula de allra flesta även om längden är bra. Tygerna är fula osv. Västerländskt mode är inte heller jättesnyggt alltid. Ibland hittar jag min stil, men då är det för kort i ärmar och kjolar.

Jag skulle vilja ha muslimskt mode, på mitt sätt.

Detta skulle vara min inspiration:

Klicka på länken här eller kika in på mer här: Guangzhou Yaru Garment Co. Ltd, och kontakta Ms. Susan Peng. Jag skulle verkligen vilja starta ett företag med min logo på och har muslimska kläder som inspirerats av dessa: