lördag 13 juni 2015

Gratis professionell rådgivning via mail och sms



Jag funderar på att starta ett företag som personlig hälso- och livsstilsrådgivningcoach där jag agerar som kostrådgivare, men också som spirituell rådgivare.

Företaget

Den passar alla som känner att de fastnat i destruktiva beteenden, eller som inte kommer vidare i livet och som behöver nya perspektiv, sätt att tänka och ny inspiration.

Den passar också de som är sjuka och inte förstår varför de aldrig blir friska och som vill sätta sig in i hur man blir frisk igen.

Den passar också de som vill förstå sig själva och andra, och som vill förändra sin livssituation och sitt tänkesätt.

Den passar också de familjer som behöver stöd och rådgivning i krissituationer.

Holistiskt synsätt

Förutom att jag nischat mig som personlig rådgivare för bättre mental, känslomässig och fysisk hälsa gör jag det ännu snävare och riktar in mig främst mot den muslimska men också allmänt mot alla som är öppna för spiritualitet och ett holistiskt synsätt.

Jag kommer att erbjuda en timmes personlig rådgivning via distans eller personligt möte. Därefter via 10 regelbundna mail alternativt sms i två timmar.

Detta för den totala summan av 1950 kronor. Till detta får man också min bok (som jag ännu inte skrivit klart) som man får läsa i lugn och ro.

Därefter skräddarsyr vi ett program om det är aktuellt att gå vidare. Då kostar varje timme 950 kr. Beroende på situationen och behovet bestämmer vi även om det passar bäst med personligt möte eller om det räcker med stöd via mail och sms alternativt per telefon. Telefonkontakt och sms och mail kostar lika mycket per timme, 650 kr. Ofta räcker det med 30-60 minuter per tillfälle. I början kan det vara aktuellt med mer täta kontakter som sedan sprids ut under längre tid.

Vill du ta chansen att vara bland de tio-tjugo första som vill ha mailrådgivning gratis upp till tio mail, ta den nu innan jag startar företaget. Du skriver då till 1793Muslimska@gmail.com och hänvisar till detta inlägg på muslimskglutenochlaktosfri.blogspot.com.

Det enda jag vill ha tillbaka är feedback efter 1-3 tillfällen för att få veta hur du upplever kontakten. Jag önskar då en skriflig bedömning av hur du känner dig. Jag frågar hur du upplevt det och du svarar så bra du kan. Detta för att jag ska kunna förtydliga vad jag gör, så att det jag erbjuder är klart och tydligt och går ihop med det som du förväntar dig.

Vill du har gratis sms-kontakt med mig innan jag drar igång företag och har facebook går det bra att leta upp mig på Pernilla K Hammars konto. Du hittar länken dit här. Vi jobbar då tillsammans under 1 timme i tre dagar via facebooks sms.

Det jag vill är att du berättar vad du förväntar dig av mig så att jag kan försöka motsvara dina förväntningar och för att vi ska kunna bedöma om vi ska gå vidare eller inte.

Ta chansen att få personlig rådgivning idag. Oavsett om du är frisk, sjuk, glad eller ledsen finns det alltid någonting vi kan prata om.

Välkommen!

Ps Erbjudandet gäller tills kvoten har uppfyllts eller jag har dragit igång företaget. Så prova redan idag. Vad vill du prata om? Vad har du på hjärtat? Vad kretsar dina tankar kring?