onsdag 20 maj 2015

Varför du vill ha äta Marabou och salta nötter medan du spelar på datorn och mobilen



Jag kom på en mycket viktig sak.

Det var när jag precis läste på om koppar som du kan läsa mer om här och hur den dödar salmonella och hur jag suktar efter kopparrik mat som nötter och frön.

Jag skrev sedan en artikel om strålning och hur den dödar blodceller i kroppen, vilket orsakar trötthet, som jag lider av. Du kan läsa om det här och här.

Jag gick sedan vidare och undersökte det här med geopatisk strålning och geopatisk stress, som man kan mäta utstrålar från radiomaster och 3G-master m.m.

Ett sätt att motverka den här strålningen var att använda koppar.

Det var där jag kom ihåg någonting viktigt som jag också skrivit om tidigare. Läs gärna mer om hur berg vittrar sönder på grund radioavfallet som sparas i kopparbehållare här och artikeln jag skrev om magnetism här och om allmänt om mat och vibrationer här.

Sug efter nötter vid mycket mobilprat och Internetanvändning

Koppar är otroligt viktigt för att motverka strålningen då den skyddar kroppen. Koppar är viktigt för att motverka inte bara strålning utan är också effektiv mot bland annat E. Coli-bakterier, MRSA, polio, influensavirus och stafylokocker. Den används även som preventivmedel i form av kopparspiraler.

Läs mer om Koppar här.