lördag 9 maj 2015

Jag måste sträcka på mig!



Jag har under lång tid vilat och jobbat för att väcka mig till liv igen och göra mig frisk och läka mig från alla mina bekymmer. Jag har kommit en bra bit på vägen. Nu vill jag mot nya mål och för det krävs nya strategier.

Jag vill börja jobba snart. Jag har en önskelista på jobb jag vill söka. Jag har slöja och jag har ett fint leende, men jag har ett problem, jag sträcker inte på mig, vilket påverkar hela min utstrålning. För det krävs det träning. Jag har inte tränat mig på att sträcka på mig.

Nu när jag gått ner i vikt när jag gått över till 80% raw food så är det mycket lättare att röra på sig och det känns inte tungt att sträcka på sig, men jag klarar inte av att hålla ställningen mer än en mycket kort stund.

Men jag vill träna för att lyckas sträcka på mig. Jag vill nämligen börja jobba med det jag brinner för mest:

Projektkoordinator 30 000 kr/månad
Administrativ utbildare 30 600 kr/månad
Marknadsansvarig 33 000 kr/månad
Organisationsutvecklare 38 800 kr/månad
Administrativ chef 45 000 kr/månad