torsdag 7 maj 2015

Hjälp! Min son har fått en leverfläck...



Min ettårige son har fått sin första leverfläck, ett tecken på att han har brist på någonting i kroppen eller att det är obalans någonstans.

Det är problem med kollagen-produktionen.

Yttre skönhetsfläckar ska tas allvarligt på. De är tecken på att någonting håller på att förändras i kroppen och inte till det bättre.

Boten är att förhindra cellförstörelse.

För lite antioxidanter är en orsak men också att man äter eller får i sig för mycket gifter.

Här är några tips på hur man kan få bort leverfläckarna:

  1. Byt till 100% raw food (det gör inte min son som äter frukt och frön samt lagad mat i form av soppor m.m.)
  2. Fasta så ofta du kan (det gör inte min son som bara är ett år gammal)
  3. Extrahera lökjuice och blanda den med äppelcidervinäger direkt på huden. 
  4. Skrubba en citron direkt på leverfläcken i tio minuter
  5. blanda citronjuice och gurkmeja (som är föryngringskryddan, läs mer om den i min artikel här)
  6. Blanda citronjuice och tomatjuice
  7. Applicera aloe vera-gel direkt på leverfläcken. Det ger både fukt tillbaka och gör dig fräsch. Låt vara i en timme och skölj sedan med vatten. Gör det två gånger dagligen så kommer leverfläcken inchallah att försvinna framför dina ögon.
  8. Använda naturlig kokosnötsolja på huden som skydd mot solstrålar.
Gå in på Milebreaker Raw-quality Gurkmeja nu för finare hy idag eller klicka på länken här: