måndag 20 april 2015

De 15 bästa inspiratörerna på youtube



De 15 bästa inspiratörerna på Youtube, dvs. dessa tittar jag på regelbundet, ibland dagligen och ofta tittar jag på dem mer än en gång.

  1. Markus Rothkranz - om vilda växter, Raw food och perfekt hälsa
  2. Loren Lockman - om vattenfasta
  3. Abraham Hicks - om hur the law-of-Attraction fungerar
  4. TED Talks - massor av underbara föreläsningar och inspiration
  5. FullyRawKristina - massor av underbara Rawfood-recept
  6. In59seconds - roliga och lärorika småklipp
  7. Benny Lewis - att lära sig många språk
  8. David Icke - om en osedd verklighet
  9. Eric Berg - om kost och hälsa
  10. John Gray Mars Venus - om relationer och hälsa
  11. Mimi Kirk - Rawfoodist
  12. Mufti Menk - inspiratör och personlig utvecklare
  13. Project Life Mastery - Bra inspiration för business och personlig utveckling
  14. Robert Morse nd - om fruktfasta och detox med örter
  15. The Perception Trainers PT - om hur man förändrar ens tänkesätt


Har ni några tips på bra youtube-kanaler? Meddela mig det nedan i kommentarsfältet.

Nu ska jag be fajr inchallah.

3 juni 2015

Jag ska lägga till en extra som jag upptäckt är intressant, som jag blir inspirerad av och det är Teal Swan, även om jag inte håller med om allt hon säger (och hon säger mycket som inte är nytt, men hon säger det på ett nytt sätt, med en ny vinkel)